לקראת איטום: מופה בית המחבלים שרצחו 4 בירושלים

בנצי לייזרוביץ No Comments on לקראת איטום: מופה בית המחבלים שרצחו 4 בירושלים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות משטרה של מחוז ירושלים, לוחמי מג״ב ירושלים וכוח של פקע״ר, ביצעו הלילה (בין חמישי לשישי) מדידה ומיפוי בתיהם של שני המחבלים מצור באהר, לקראת איטום מיידי, זאת לאחר שביצעו אתמול בבוקר פיגוע ירי רצחני. ממ״ז ירושלים הנחה לקדם מול הגורמים הרלוונטיים במהירות האפשרית את ההליך הנדרש שיאפשר בהמשך את הריסת בתי המחבלים.

כאמור, הפעילות בוצעה בעקבות פיגוע הירי שהיה אתמול בבוקר בכביש היציאה מהעיר ירושלים, שבעקבותיו נרצחו 4 אזרחים, בהם האזרח הגיבור- יובל דורון קסטלמן, שחתר למגע לנטרול המחבלים ומותו נקבע הלילה, ונפצעו נוספים.

לאחר הפיגוע הוחלט על פעולות נוספות נגד המחבלים שחוסלו, כלפי רכושם וסביבתם, וכן ריכוז מאמץ מבצעי בשכונת צור באהר בפרט נגד פעילי טרור ותומכיו.

אתמול נעצרו לאחר הפיגוע 8 מבני משפחת המחבלים לחקירה בימ״ר ירושלים ושב״כ, ונבדק הקשר שלהם או מעורבותם בפיגוע. 4 מהם נכלאו בתום חקירתם, ויובאו במהלך היום בבקשה להארכת מעצרם בבימ״ש. חקירת הפיגוע נמשכת ע״י שב״כ וימ״ר ירושלים.

כמו כן לאחר הפיגוע הוחלט על תגבור נוסף של הפעילות וההיערכות המבצעית בירושלים, לרבות הגברת הסיורים, המחסומים היזומים, בידוקי חשודים ועוד.

הלילה בתום אישור תוכניות של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן ובהתאם להנחיית הדרג המדיני בנושא, החלה פעילות מוגברת וריכוז מאמץ מבצעי בצור באהר. ממ״ז ירושלים הנחה את הגורמים הרלוונטיים לקדם במהירות האפשרית את ההליך הנדרש להריסת בתי המחבלים, ולבצע פעילויות נוספות לרבות מעצר יעדי טרור, תומכי טרור ומפרי סדר אלימים באזור, והגברת פעילויות האכיפה והביטחון השוטף לסיכול טרור.

אמש בשעות הערב בוצעה פעילות של שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים יחד עם לוחמי מג״ב ירושלים וכוח של פיקוד העורף, למדידה ומיפוי של בתי שני המחבלים לקראת איטומם, זאת במקביל להנעת ההליך הנדרש להריסתם בהקדם.



0 תגובות